Reklamacje i zwroty

 Reklamacje i zwroty   

 Zwrotu mogą dokonać jedynie konsumenci czyli osoby fizyczne.

 Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o  

 odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r. nr 22, poz. 271)  

 klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 10 dni od daty dostarczenia towaru.    

Towar należy odesłać na adres:  

Bejmet

Markowa 1515

37-120 Markowa    

Zwrot tego, co strony sobie świadczyły (pieniądze za zamówienie) nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.   Poniesione przez klienta koszty związane z dostarczeniem towaru do siedziby firmy podczas  

 wykonywania prawa do odstąpienia od umowy nie podlegają zwrotowi.

 Jednocześnie informujemy, że nie mamy możliwości przyjmowania żadnych przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.  

 

  Reklamacja produktu  

 Zgodnie z art. 8.1 Ustawy z dnia 27 lipca 2002r. (Dz. U. 141 1176) jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową,   kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy,  

  chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.  

Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności,  

 a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny zaspokojenia.  

Kupujący dostarcza towar na swój koszt, który następnie jest zwracany na konto bankowe. Odesłanie towaru pokrywa sprzedający.

Jak zareklamować wadliwy towar  

 W przypadku ujawnienia się wady należy  skontaktować się z nami mailowo: zeglarstwo@bejmet.com.pl lub telefonicznie.    

 Jeżeli macie Państwo jakieś pytania lub problemy natury technicznej z zakupionym sprzętem chętnie pomożemy i spróbujemy rozwiązać powstałe problemy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl